Sista juni

Ojdå... Nu är det minsann en hel vecka sedan jag uppdaterade här inne så jag...så det är väll bäst att passa på medans man har tid för det.

Dagen innan midsommar tog Noah sina första riktiga steg ( utan vår hjälp ). Snacka om att jag va helt paff när det hände. Kunde knappt tro det själv. Och nu under veckans gång har han självklart övat upp sig och sin balans, så nu går han som om han inte hade gjort nått annat. Självklart kryper han fortfarande ibland. Men det är väll mest för att han är lat eller nått hihi.

Midsommarn i sig va ganska tråkig. "Firades" egentligen inte alls. Vi bara tog en sväng om svärföräldrarna och käkade en matbit och sedan åkte vi hem igen. Kan inte minnas en midsommar som varit lika tråkig som denna. Hoppas att nästa blir bättre.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska börja jobba. Börjar den 5 juli. Skönt ska det bli att komma tillbaka, och få en annan vardag än den jag har nu.

Idag va jag med Noah ute hos svärföräldrarna för att han skulle kunna bada i sin pool. Där mötte vi även Wilton ( Noahs kusin som är 4 månader äldre ) och de kunde bada tillsammans med sin farmor haha. Dessvärre ses kusinerna inte så ofta på grund att de bor i Kalmar drygt 30 mil ifrån oss. Men de ska flytta ner till skåne igen nu inom kort så det blir kanske ändring på det.


Noah, Wilton, och farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0