Projekt - potta

Igår blev min lille skatt 14 månader gammal. Fattar inte vart tiden tar vägen.

Idag städade jag min gamla potta som sparats under alla åren. Satte sedan Noah ( med kläderna på ) på den och han satt faktiskt kvar ( förvånad blev jag ). Dock va han helnöjd med det och klagade inte en ända gång. Han började till och med att krysta efter ett tag....
Nåja...detta blir ett litet projekt, eller rättare sagt en "lek" att leka några gånger om dagen, tills den dagen då han fattar vinken. Dock blir det ju förståss med alla kläderna på till att börja med. Efter hand får man sedan låta honom sitta korta stunder utan blöja så kanske det kommer igång....

Några kanske tycker att detta är för tidigt att börja "potträna"...men det tycker ingte jag. Ju tidigare destu bättre. Och i början är ju allt mer eller mindre lek....ju smidigare går det ju senare när man tränar "på riktigt"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0