Heldag ute

Idag har man varit på kyrkogården i Nyvång för att besöka morfar och mormor som ligger där, för idag är det ett år sedan morfar gick bort. Tände två ljus ( som symboliserar dem båda ) och pratade lite med dem. Vissa tycker kanske att det är dumt att prata med de döda, men det tycker inte jag, för jag tror att de följer oss igenom livet utan att vi lägger märke till det.

Efter det körde vi en sväng till Familia i Hyllinge. Där gick vi och kollade lite i butiker och hittade till slut två T-shirts till Noah som va på rea. Han fick även agera hattmodell för två kvinnor som ville köpa en hatt till en annan flicka, men de va osäker på storleken. Så de frågade om de fick prova på honom haha....Och Noah som "älskar" att bära mössa / hatt....;)

Efter det gick jag och klippte mig. Det va mer en spontanklippning, men det behövdes verkligen. Mitt hår är som ogräs och växer som bara den. Lyckligtvis fick jag samma frisör som jag hade förra gången, vilket jag ville.


Minneslunden där morfar och mormor ligger


Rea

Före klippning

Efter klippning


Kommentarer
Postat av: Jossi

Du har klippt dej jätte fint =). Jag har missat många inlägg från dej hihi... =)

2011-06-20 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0