För din skull...

Jösses.....nu blev det ett megahopp igen mellan detta inlägget och förra. Och som vanligt har det hänt en del under de senaste månaderna.

Till att börja med har Lilleman blivit storeman, dvs fyllt 1 år. Det firade vi med ett stort kalas med både familj och vänner, och självklart även vänner i hans ålder. Denna tårtan bakde jag själv genom att kombinera två olika recept och göra det till en egen variant. Blev en Dumle / choklad tårta... Mmmm. 



Vi går även i tankar om flytt igen. Denna gången in till stan ( Ängelholm ), för att vi inte trivs i denna lägenhet längre, både vad gäller bostaden men främst vad gäller grannar. Men vi får se vad det blir av det hela.

Min mammaledighet är även till ända och är åter på jobb efter lite mer än ett års ledighet. Men ändå känns det inte som om man varit iväg speciellt länge. Inte mycket hade förändrats om jag säger så...Bara lite nya ansikten.

Jag har även sökt till högskolan i höst, och får se om jag kommer in. Har sökt sjuksköterskaprogrammet på olika orter, men hoppas på att få på distans så att jag kan vara hemma med familjen samtidigt. Vill nämligen utbilda mig att barnmorska så småningom....men man måste börja som sjuksköterska först.

Jaha det va väll det stora hela för denna gången. Kan tyvärr inte komma på mer utav vikt som är värt att skriva om just nu. Hoppas att det duger hihi....

Ciao


Kommentarer
Postat av: Josefin

Duktig Flicka.. välkommen tillbaka :D

2011-06-04 @ 18:58:56
URL: http://josssiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0