Dagarna som varit

I söndags åkte familjen tillsammans med vänner till Tosselilla. Hade inte varit dör på flera år, och mycket hade förändrats sedan sist. Rikard hade aldrig varit där så för honom va allt nytt.
Vi åkte vid 8.15 på morgonen ifrån Klippan, och precis i lagom tid till de öppnade kl 10.00 va vi där.

När vi väl va inne så hamnade jag och Henrik ( min styvbror ) på dagens första karusell. Kommer inte ihåg vad den hette, men man slungades i alla fall fram och tillbaka tills man nästan slog helt över. Snacka om att känna sig liten på jorden när man sitter i en sådan, och jag som är höjdrädd...

Även Noah fick åka karusell....nämligen tekopparna ;). Jag, Rikard och Noah trängde in oss i en kopp, och Noah sken upp som en sol. Men bäst tyckte han om att hoppa på de stora hoppkuddarna som fanns. Har aldrig sett honom skratta så mycket.

Vattenlandet hade vi inte mycket av på grund av vädret. Helt plötsligt blev det kallt och det började även regna lite från och till. Så det hoppade vi över.
Vi körde sedan hem lagom till de stängde kl 17.00.

När vi väl va hemma hade Noah fått feber, och fortfarande idag har han mellan 39 och 40 grader. Så inget dagis för honom denna veckan.

Igår va jag inne i Ängelholm på mitt jobb och hade ett informationsmöte hela eftermiddagen. Drygt att sitta 4 timmar på raken och lyssna på sådant som man hört 100 gånger innan. Nåja...man får ju betalt för det, så man ska kanske inte klaga för mycket.


Noah


Sara och lilla Ebba


Ann och Ebba


Henrik


Utslagen hjälte


Min guddotter Ebba


Familjen på hoppkudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0