Sorry

Alltså just nu skäms jag som fan. Lovade er ju att jag skulle skärpa mig vad det gäller skrivandet, men har ni sett en förbättring? Inte jag i alla fall.

Nåja...då blir detta väll en lite längre inlägg igen för att kompensera för hela förra månaden.

Hmm, vart ska man börja? Äntligen har vi i alla fall kommit ordentligt i ordning i den nya lyan, och lilleman har hittat sig duktigt till rätta och verkar till att trivas med att numera ha eget rum.
Usch han börjar bli stor nu min lille påg. Snart 9 månader gammal den lille skiten :P och numera kryper han också...nja eller rättare sagt han har hittat sitt egen stil att ta sig fram, men det bryr jag mig inte om...bara han gör framsteg.

Julen va väll lite si och sådär. Firade den här hemma och allt som allt va vi 13 personer plus 2 barn i en trea på 74 kvadrat hihi..snacka om att man satt i knäk på folk. Nåja....finns det hjärterum finns det stjärterum heter det ju :p Självklart hade min lille påg varit snällast av alla i jul eftersom han fick flest klappar. Jag ljuger nog inte om jag säger att han fick ca 30 paket eller nått. Många va det i alla  fall....och precis som jag och Rikard hade räknat med va det mesta leksaker som låter och sjunger....gissa om vi va överlyckliga haha...Nåja Lilleman verkade i alla fall helnöjd.

Nyår va däremot mycket lugnare. Den firade vi också på hemmaplan, fast denna gången i ensamhet. Vi satt alla tre och åt fondu på kvällen, och efter att lilleman nattats vid sjutiden kunde jag och Rikard njuta av resten av kvällen för oss själva. Vid tolvslaget gick vi ut på vår ( numera ) lilla balkong och skålade. Dock va lilleman inte helnöjd med situationen....allt smällande hade nämligen väckt honom och han va inte alls på humör. Inte förrens allt smällande la av kunde han sussa om.

Annars har det nya året börjat hyffsat bra. Och vårt ( mitt o Rikards ) nyårslöfte hoppas vi på går i uppfyllelse....men det får tiden visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0