Munkadag



Dagen har idag sett ut som följande:

Började dagen med att stiga upp kl halv åtta för att göra mig i ordning. Skulle vara i Munka Ljungby kl 9. Skulle nämligen möta upp Jenny och Pandora för att sedan gå till öppna förskolan där för en gångs skull. De hade inte heller besökt just denna förskolan förr, så det skulle bli spännande för oss båda. Började dock med att vi gick aningen fel och hamnade hos någon helt annan innan vi till slut hittade rätt.
Allt va verkligen trevligt där, och verkade som om de flesta barnen hade samma ålder som Noah. Det va till och med an av barnen som va EXAKT lika gammal, dvs att de va födda samma dag, vilket resulterade i att vi två mammor började prata lite om det hihi.
Efter att barnen fått härja fritt ett tag samlades vi alla för en sångstund innan vi slutligen satte oss för att fika. Som sagt mycket trevligt, och måste göras om snart igen.

Efter att jag sedan spenderat hela förmiddagen med Jenny och Pandora begav jag och Noah oss till min farmor som också bor i Munka, bara 2 min ifrån där Jenny bor. Fast under tiden hade Noah börjat bli trött, vilket resulterade i att han va ganska grinig och skrikig under hela eftermiddagen. Usch, amn tycker riktigt synd om honom när alla rutiner blir rubbade, dvs hans sömn mitt på dagen...Nåja...han blev aningen på bättre humör efter gröten på eftermiddagen.

Hemma va vi väll runt 16.00 igen. Usch hela dagen har gått i 110 km / h, och jag är nu helt slut efter att inte ha fått sova natten till idag heller. Vet ej varför, men jag kunde helt enkelt inte sova. Nåja, så kan det vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0