Kvällsfika och lite till

Jaha, då sitter man här igen...och som vanligt har bloggen blivit åtsidosatt.

Orkar inte dirket gå in på varje detalj om hur veckan har varit, men ska ändå försöka få med det allra viktigaste. Förutom att jag varit på öpnna förskolan i måndags och torsdags har man mest varit ute och gjort byn osäker några timmar om dagen. Har liksom fått en ganska bra kontakt med en utav grannarna som har en jämgammal son, och som jag numera har varit med ganska mycket. Jätte trevligt med tanke på att man typ inte känner många i byn ( inte heller utanför byn ) som man kan / brukar umgås med.
Ikväll va jag dessutom på en kvällsfika ( utan barn får kanske tilläggas ) hos denna personen. Skit roligt och mysigt. Hoppas att det kommer att upprepas.

Får även passa på att gratta Henrik och Sara som numera är nyblivna föräldrar till en liten flicka. Hon föddes i tisdags kl 17.17 på helsingborgs sjukhus. Så jävla söt är hon.
Själv kommer man knappt ihåg hur det va att ha en sån liten hemma. Lilleman är ju inte så liten längre, och varje gång man ser en liten bebis börjar jag dagdrömma... hihi. Längtar efter en till....

Idag fick jag även hem ett DHL paket ifrån mammis i tyskland. Det innehöll en del godsaker till lilleman, bland annat välling, kläder, och diverse småting. Tack så mycket mammis.



Jaha, vad ska man mer skriva då?. Hmm.
Ja du jag kan inte komma på mer just nu... så det blir väll att säga god natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0