Fullt ös

Idag har man varit på resanade fot hela dagen. Började med att åka en sväng till gubben och Angela i Ängelholm på en kopp kaffe. Därifrån begav jag och lilleman oss till Maxi för att veckohandla. Och för en gångs skull va han på bra humör, och va riktigt road över att sitta i inköpsvagnen, vilket brukar vara lite si och sådär kul.

Väl hemma igen, så hann vi inte ens packa upp alla varor förrens vi skulle vidare till bowlinghallen. Rikard och Markus skulle nämligen träna.
Efter det så kom jag på att jag hade glömt att köpa kattmat och fick åter köra till affären, fast i byn denna gången. Så hemma va vi igen vid halv sju tiden....pust...och även då skulle allt gå i 110 km/h. Lilleman hade under tiden blivit övertrött, och ville inget annat än att få sin flaska och i säng. Självklart hade ju hans dagliga sömn mitt på dagen blivit rubbad....= Inte bra.

I morgon blir det öppna förskolan för vår del. Denna gången i Munka Ljungby tillsammans med Jenny och Pandora <3....Det ska bli riktig kul....



Dessa bilder tog jag häromdagen. Lilleman har sina byxor på huvudet. Lille sötnosen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0