Dagens händelser

Äntligen är det fredag, och hela helgen ligger för våra fötter.

Idag har jag och lilleman varit hemmifrån hela dagen. Började med en långpromenad i förmiddags på ca 1,5 timme. Efter det stack vi upp till Anneth och Jovan. Anneth är en ung mamma precis som jag, och Jovan hennes son är 1 år gammal. Vi möttes av en slump för några dagar sedan, och har umgåts till och från sedan dess. Är alltid kul att träffa nya vänner. Framför allt eftersom de flesta vänner jag haft sedan innan numera har sökt sig på andra håll, och typ aldrig hör av sig.





Denna bilden togs idag. Kunde inte hitta lilleman någonstans, och efter en stund hörde jag hur han smått skrattade mot mig. Hittade honom då här....under skötbordet....hihi busen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0