Aj aj aj



Får väll börja med att förklara vad jag menar med "Aj".... Idag när vi skulle köra iväg till mina svärföräldrar så kom jag på att jag tvunget skulle fylla på spolarvätska på bilen. Efter att jag öppnat motorhuven och skulle börja öppna behållaren, så gled jag undan med ena foten ( det va liksom isfläckar över hela parkeringen ) och landande på den....Den liksom vek sig helt under mig. Fy fan va det gjorde ont i början. Och jag som trodde att jag skulle klara mig helt undan någon form utav skador denna vintern haha. Nåja...jag överlever.

Annars har vi inte gjort mycket idag. Som sagt va vi hos mina svärföräldrar och käkade middag. Som vanligt alltid gott, och lilleman fick åter igen skämmas bort ordentligt.

I förmiddags åkte dammsugaren fram. Hade storstädning. Känns skönt att ha det gjort, och veta att resten av veckan ser det bra ut här hemma så att oväntat besök kan komma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0