Vad välja??

Just nu ligger lilleman efter att ha varit med på babysång / förskolan hela förmiddagen. Han måste ju vila upp sig så han orkar med babysimningen ikväll, vilket han älskar.

Medans han då ligger och sussar så gott, sitter jag här och försöker komma underfull med vilket parti jag ska lägg min röst på. Jag pendlar hela tiden mellan två olika parti. Hade man bara kunnat plocka lite punkter / frågor ifrån varje parti och bildat ett nytt baserat på dem så hade allt varit okey.
Det jag tycker är viktigt just nu är Sjukvården, Jobben, och Barnomsorgen eftersom det är just dessa tre som ligger mig närmast tillhands.

Igår fick vi sålt vår lilla frys om bara stog och tog plats. Har inte plats i den nya lägenheten för den, och använder gör vi ju den inte heller :P....
Usch ja...snart får man ju börja packa lite, så man inte börjar göra det när det väl är så dags. Tycker bara att det är såååå jävla tråkigt att hålla på med sånt....någon som har lust att göra det åt mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0