Plask plask plask

Igår hade vi det väldigt mysigt hela familjen på badhuset. Det va första gången vi va där med Noah utan att ha lektion ( babysim ).... så det va mer avslappnat nu, och kändes mer familjärt. Vi tog förståss några fina bilder på oss hihi.

Efter det for vi ut till mina svärföräldrar ute i lilla ljungbyhed. Dock va det bara Pelle hemma. Rut va i Kalmar hos min svåger och hans familj. Men vi hade lika trevligt för det. Då fick Noah lite kvalitetstid med sin farfar haha...

På kvällen va vi sedan bortbjudna på tacokväll. Det va dock både possitivt och negativt. Stämningen va väll i och för sig ganska trevlig, men det kändes ändå inte rätt att vara där just nu pga att jag VET att de kommer att göra slut väldigt snart. Det har nämligen redan den ena parten yttrat sig om til mig ( vilket den andra parten inte vet )....nåja. Därför tyckte jag att det va lite konstigt att vi blev ditbjudna när de själv har så mycket problem.

Nu får jag väll ta och bjuda på en badbild också hehe....
          
Jag & Noah                Noah                       Rikard & Noah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0