Nu har man gjort sin plikt

Precis. Kommer direkt ifrån vallokalen.
Nu har man gjort sin plikt för denna gången. Hoppas nu bara att de vinner. Det va dock första gången jag va med om att man va tvungen att stå i kö för att rösta. Så mycket folk va där.

Senare idag blir det att åka och veckohandla inför kommande veckas matsedel. Men sedan för övrigt händer det väll inte ett piss idag. Kanske traska runder lite i byn. Får ju passa på att lufta lilleman nu medans det inte regnar hihi.

Idag va det också första gången som lilleman smakade på min hemmalagade barnmat ( broccolipurén ), och det verkade ju godkännt i alla fall efterom det slank ner hyffsat snabbt. Ska erbjuda honom Morotspurén senare. Hoppas att den blir lika godkännd. Man kan ju spara lite slantar på att göra det själv. Plus att men vet exakt vad som finns i maten. Nästa gång får jag väll prova lite mer med potatis, ris och pasta. Det vet jag ju att han tycker om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0