Fy på mig

Alltså...jag trodde att det skulle hålla denna gången med mitt bloggande...men ack...börjar redan slarva.

Har hänt mycket sedan sist. Bland annat så har vi äntligen sagt JA till varandra...det hände den 27 aug....så man har snart varit gift i en månad....är så lycklig så det är inte sant.

Lilleman bara växer och växer. Snart 5 månader gammal den lille skiten, men det känns som om det vore evigheter sedan han va nyfödd liggandes på min mage för första gången. Kommer aldrig att glömma den känslan.... Nu jobbar vi på ett syskon till honom....hoppas på att det sker snart. Vi vill båda ha tätt mellan barnen, så att de kan ha nytta av varandra och även kunna leka / växa upp tillsammans.

Nåja...jag får väll ta och bjuda på ett par bilder också.... Ha det gött...




Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina ni är :) Grattis till brölloppet!!

2010-09-26 @ 15:45:40
URL: http://surpricebox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0