Fredagsmys ??

Precis som rubriken säger så försöker vi ha lite fredagsmys, men det är lite svårt eftersom min man enbart vill glo på ishockey :(...Vilket jag INTE är ett skit intresserad av. Så jag får väll sitta här som vanligt och få tiden till att gå innan man ska lägga sig hehe.

Dagen som varit...hmm ja vad ska man säga. Den har varit ganska dryg. Har bara varit ute med vagnen en runda och gjort byn osäker en timme eller två, och sedan har man bara suttit inne på grund av pissväder. Den enda som inte märkte så mycket av det hela va Noah som satt torrt och varmt i vagnen och inslagen i regnskyddet haha. Och inte ville han byta plats heller :P

Dagens middag blev tacos. Tyckte att det passade bra en fredag, och så blev ju mannen i huset gald också :P Finns ju inget bättre än tacos för hans del. För min del kan det kvitta :P

Förresten för att komma tillbaka till mitt gamla inlägg ifrån igår.... nu har man äntligen kommit på vilket parti man ska rösta på på söndag. Ett bekymmer mindre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0