Det ska vi fira

Idag upptäckte jag att Noah har fått sina 2 första tänder. Woohoo.... I Fredags såg jag att de va på G, men trodde inte att de skulle ha kommit upp redan. Men i morse som sagt upptäckte jag det när han bet mig i fingret. Kanske är det inget att fira egentligen, men alla framsteg som lilleman tar tycker jag är viktiga...

Nyss hemkommen ifrån öppna förskolan, och lilleman tar en tupplur innan vi ska dra vidare till IKEA. Har inte varit där sedan de flyttade / byggde om, så det är väll på tiden att man gör en visit.

Ja just det ja. Fick stiga upp tidigt idag. Skulle vara i Helsingborg kl 8 för att ta emot kläder och mat till lilleman. Mamma är för go som skaffar det jag behöver hela tiden haha. Men va fan. I Sverige betalar vi ca 120 kr för ett kilo mjölkersättning ( NAN 2 ), medans de i Tyskland bara betalar 40 kr för samma mat och vikt. Klart man hamstrar hem flera pkt då. Tack mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0