Nu vill jag inte mera

Usch. Är inne på tredje dagen med kraftig förkylning ( som jag antagligen fått av lilleman eftersom han har varit sjuk längre än mig ) och jag har kommit till en punkt då jag bara MÅSTE klaga haha. Men det är också första gången jag är så förkyld utan att ha någon feber, inte lilleman heller. Dessa dagarna har varit skit långa, speciellt eftersom man haft en gnällig och överkänslig unge samtidigt. Nåja, det är väll snart över tror jag. Jag håller i alla fall på att bli frisk känner jag ( om det inte hinner komma en ny innan denna lagt sig vill säga ).

För övrigt har det inte hänt speciellt mycket. Inte konstigt ju eftersom vi bara varit hemma och försökt kurera oss. Missade babysimningen i torsdags också, vilket jag tyckte va skit tråkigt eftersom de skulle påbörja dyket, och det ville jag uppleva med lilleman. Kanske visar de oss på söndag. Har skrivit upp oss på en dropp-in kurs för de som utav olika anledningar inte kunnat vara med på sina ordinarie tider under veckan som varit. Hoppas på att jag är kry tills dess, och lilleman också såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0