Nu börjar det på riktigt

Har idag varit och hämtat en del flyttkartonger som vi nu ska börja packa. Nu måste det fan hända något. Kan inte längre skjuta upp på det tråkiga. Hatar att flytta. Det är så jävla tråkigt, speciellt när man sedan ska leva med flyttröran ett litet tag innan allt hunnit på plats. Vi får ju nyklarna den 29 så det är ju inte så länge kvar.

Har även varit på återvinningen med ett och annat igen. Skönt att bli av med skiten.

Min förkylning är dessvärre kvar, och det tycks nu bli värre med min hosta som jag inte hade ifrån början, vilket jag tycker är värre en själva förkylningen. :(

Nedanför ser ni en bild på Noah då han sitter helt själv i en "mini-gungstol". Yihaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0