Helgen som varit...

...har i sig varit ganska tråkig. I lördags hjälpte vi en kompis att flytta. Pust, fy fan vilken flytt. Vilken röra. Ingen som hellst ordning på det hela va det...så hade det inte fått se ut om jag hade fått bestämma, och inte nog med det så har hans numera "exsambo" börjat terrorisera mig och min familj om vart han nu ska befinna sig...vilket vi inte vill / kan säga till henne. Det har vi lovat. Och för den delen vill jag inte ha med saken att göra. Ställde enbart upp för flyttens skull, och inget annat.

Idag / söndag har det varit ganska lugnt. Fick så kallat sovmorgon till kl 8 eftersom min man tog hand om sonen på morgonkvisten så jag kunde få någon timmes mer sömn....najs. :P.
Under förmiddagen har det bara varit städ som varit på schemat. Och strax efter det va vi och veckohandlade. Det vill säga saker som måste göras, även om man inte känner för det :P Nåja...Efter det stack vi ut till mina svärföräldrar för middag och eftermiddagsfika. Gott gott i gott gott ;)

Lilleman ligger just nu till kojs och vi sitter ensamma och myser en stund till innan vi ska natta oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0